-
”Priorities & Distractions……”
•
… keep it simple and focus! The capability and superpower to make the right priorities and decisions – to be transparent, communicate, incentivize and create alignment disregards of distractions is what differs a decent performance vs a stellar performance. In my series of tips on – How to develop a…
-
Läser du tillsammans med någon?
•
För en dryg månad sedan utlovade jag lite mer aktivitet från min sida här på LinkedIn, och att aktiveringen skulle bidra till att lyfta upp, grotta i och belysa områden relaterade till varumärken, kommunikation & allting däremellan… Min målsättning med detta engagemang är att ge fler mer kunskap om och…
-
”What gets measured gets managed…”
•
… & It’s not about trust issues or micromanagement ! But it’s funny how we as humans work. Most people needs a deadline or a todo list to make things happen and create results… IAW no 8💡”Metrics & Rewards…part 1” Start look at, and treat metrics, deadlines and todo lists…
-
”Practice makes perfection”…
•
…It doesn’t matter if it’s business or personal goals there is endless of quotes on ”practice makes perfection” & it’s true, all day long – everyday of the week! IAW no 8💡”Follow up…” One thing that separates a medioker achievement vs one thats stellar is the attitude, the heart and…
-
Tankar om hållbart ledarskap.
•
Av olika anledningar har jag på senare tid funderat en del över ledarskap – om möjligheter, risker och nya rön. Att vara ledare idag innebär helt klart stora utmaningar, kanske fler än någonsin tidigare. För min del, för att känna mig trygg i min roll som ledare utgår jag alltid från…
-
Visste du att glädje påverkar din hjärna positivt?
•
Visste du att glädje inte bara känns bra, utan faktiskt gör dig mer produktiv och kreativ? När du känner glädje utsöndrar hjärnan ämnen som ökar din energi och koncentration. Och det bästa? Det smittar av sig på andra också 🤩 📍 Glädje minskar stress. 📍 Det gör dig bättre på…
-
Be safe, be kind, work hard, have fun & pay it forward…
•
… in my series of IAW´s we are now at IAW no 7 – 💡”Channel support & execution” It’s all about communication and clear expectations, from the start!. When asking partners what they think is most important when prioritizing who to work with – a few of the most common…
-
Framgångsrik marknadsföring görs tillsammans.
•
Jag hoppas att du håller med när du läser att marknadsföring inte når framgång i ett vakuum, utan att det krävs att vi bygger interna samarbeten för att lyckas. När vi skapar goda relationer med andra delar av vår organisation – som sälj, kundservice och IT – så kan vi verkligen…
-
Till den det berör.
•
(Hur) kan jag säkerställa att kommunikationsinsatser jag gör når fram till den de som skulle kunna beröras och bry sig om mitt innehåll? Är det ens möjligt att säkerställa att det jag bidrar med kommer fram till rätt personer? Betydelsen av att nå fram till rätt personer/målgrupp är det allra…
-
IAW 6 – 💡”Building blocks to create a world class channel…”
•
…This is an ongoing project, not a ”once done” never revisit exercise! The past IAWs you have hopefully gathered some inspiration, tools and insight on how to design and align your corp & channel GTM 2 tier strategy to reach maximum potential, coverage and reach with your extended salesforce. Voila…